I wanna go smoke then shower and shit but I like seriously just don’t have the motivation to go find a spot to smoke wtf

Patrick is going to a Catholic church for Easter with his mom, I’m gonna smoke some good shit with my twin :)

Happy Easter, y’all!

Wow I’m sad about pickles

Wow I’m sad about pickles

Five minutes of quiet, that’s all I ask for. Especially since I have to get up at nine to you know, go to work. Sorry not all of us can be loud and obnoxious all night and actually have shit to do.

the-rain-monster:

Keeping romance alive is a subtle art.

(via bandpants)

ninasaurio:

0negirlarmy:

GOD LOOK AT THIS PERFECTION

now THIS IS HOW LIVE ACTION ADAPTATIONS ARE SUPPOSED TO LOOK

I’M TALKING TO YOU M NIGHT SHALAYAMANANA

(via bookercatch)

So i just weighed myself and holy shit dude

I also need to clean my room because health and saftey inspections are like, tomorrow, and yeah I’m fucked.